lördag 19 juni 2010

Bröllop

Jag har suttit som klistrad vid datorn och SVT play idag och kollat på bröllopet och fällt ett par tårar. Så fint! Jag tyckte Victorias klänning var jättefin, speciellt skärningen i ryggen, och spetsslöjan var så vacker. Åh! Av gästerna tyckte jag att Drottning Margrethe av Danmark var snyggast, både idag i kyrkan och igår i konserthuset. Kolla här och här.

Jag ska själv gå på bröllop om ett par veckor och börjar fundera på vad jag ska ha på mig. Jag ska spela tillsammans med två andra tjejer så vi kanske vill matcha ihop oss lite, vilket förstås är ännu svårare. Men det är ljus kavaj som gäller som klädkod och det kommer att vara utomhus. 

Om jag fick välja kläder från resort 2011 skulle jag kanske ta någon av dessa söta klänningar från Barbara Tfank: 




De skulle väl passa bra på bröllop? Bilderna är som vanligt från style.com.

Inga kommentarer: